V Českých Budějovicích neplatí, že ten kdo zaseje, ten si také úrodu sklidí. Na radnici hnutí ANO s náměstkem pro dopravu Františkem Konečným předkládá jako svou úrodu realizaci různých dopravních opatření. Zcela však opomíjí to, že zaseli a o vzklíčení se postarali jiní, zvláště pak zástupci hnutí Občané pro Budějovice.
Už v roce 2008 tehdejší náměstkyně Ivana Popelová (za ODS) zadala u odborníků zpracování Integrovaného plánu organizace dopravy (IPOD) a v následujících letech se pod jejím vedením připravovala potřebná projektová dokumentace pro doporučené dopravní stavby. A tak vše, čím se dnes ANO při řešení dopravy v Budějovicích chlubí, není ničím jiným než naplněním toho, co zmíněný plán navrhl a co se pod taktovkou HOPB postupně chystalo i k realizaci.
Příkladem mohou být úpravy v prostoru mezi vlakovým a autobusovým nádražím, které mají vypuknout v červnu. Popis řešení, který nyní v médiích prezentuje náměstek Konečný, najde zvídavý občan na webových stránkách města v sekci Doprava právě pod heslem Integrovaný plán organizace dopravy.
Obdobně tomu bylo například i v případě nového uspořádání Žižkovy třídy a zastávek MHD na křižovatce s Jeronýmovou a Novohradskou ulicí nebo u řešení úseku Husovy třídy s BUS pruhy, které prokazatelně zrychlilo průjezd MHD i dopravu jako takovou.
To, že ANO dosud nepřišlo s ničím novým, je vlastně potvrzením, že IPOD zůstává pro odborníky i politiky důležitým manuálem pro zlepšování dopravní situace ve městě.