Rozpočet volební kampaně 2014

Ke správě věcí veřejných přistupujeme poctivě. S otevřeností a průhledností, které prosazujeme, začínáme u sebe.

Stejně jako v letech 2010 (komunální volby) a 2012 (krajské a senátní volby) zveřejňujeme, jak jsme financovali naši volební kampaň pro komunální volby 2014.

ČINÍME TAK DLOUHODOBĚ JAKO JEDINÁ POLITICKÁ STRANA V ČESKOBUDĚJOVICKÉM ZASTUPITELSTVU.

Rovněž zveřejňujeme naše výroční finanční zprávy a také používáme transparentní účet.

My nemáme co skrývat, protože nemáme postranní úmysly. My hrajeme fér.

Vyúčtování kampaně hnutí Občané pro Budějovice před komunálními volbami 2014:

Společnost / služba

Částka

Claystone s.r.o. / trika

8 107

Jan Míka – Filmofon / spoty

135 500

Ateliér U Beránka / fotografování kandidátů

12 000

namax s.r.o. / venkovní reklama (billboardy, válce, samolepky na busy)

310 147

Dopravní podnik města / pronájem ploch, de/instalace samolepek

73 258

DG Tip / blikačky

32 661

VLTAVA-LABE-PRESS, a.s. / inzerce ČbD (print, web)

237 214

Press klub / tisková konference 23.9.

4 199

Martina Zezulová / happening 19.9.: teplé nápoje

6 960

VORS s.r.o. / happening 19.9.: sečení trávy

1 500

Martin Maršík / happening 19.9.: občerstvení

1 889

Typodesign / tisk skládačky a volebního magazínu

102 596

Petra Kubešová / inzerce v Ahoj Rodino

24 200

Verbson s.r.o. / zážitková kampaň: hřiště BezBot 2.10.

8 000

Progresiv s.r.o. / zážitková kampaň: lanový park 3. a 4.10.

15 000

MVM Hřiště s. r.o. / zážitková kampaň: pronájem Hopsária 6.10.

14 520

NuArt Media, s.r.o. / spoty 2

6 050

Pavel Krška / zážitková kampaň: Slavie 9.10.

18 000

HAKE v.o.s. / občerstvení v KD Slavie 9.10.

3 500

Iva Peštová / technické a pořadatelské zabezpečení 9.10.

1 575

Statutární město České Budějovice / pronájem KD Slavie 9.10.

8 712

Facebook, Inc. / reklama na sociální síti

153 026

celkem

1 178 614

Partnerské hnutí STAROSTOVÉ A NEZÁVISLÍ podpořilo kampaň HOPB uhrazením faktur v souhrnné výši 200 tis. Kč (inzerce v MFD a na iDNES.cz, distribuce volebního magazínu Českou poštou, zpracování sociologického průzkumu, venkovní reklama na lavičkách a pronájem Hopsária 8.10.). Děkujeme!

Celkové náklady na předvolební kampaň HOPB tedy činily 1 378 614 korun.